תנועת מובייל VS דסקטופ: מה שכל קמפיינר צריך לדעת

בשנת 2016 מספר האנשים שגולשים באינטרנט דרך הסמארט-פון עלה על מספר האנשים שגולשים באינטרנט באמצעות המחשב שלהם. בשל הגידול הפתאומי של תנועת מובייל שעברה את תנועת דסקטופ, מפרסמים רבים נמצאו בדילמה, מאחר וחברות הפונות אל ניהול קמפיינים צריכות לשלוט בשני מקורות התנועה ונשארות עם שאלות רבות ללא מענה.

כמובן שיש הבדלים בין תנועה לנייד ולמחשב, וכיצד הם מתנהגים באופן מקוון, וזאת בשל האופן שבו אנשים משתמשים במכשירים שונים כניידים, טאבלטים ומחשבים. לכן, עליכם, כמפרסמים, להכיר את סוגי ההתנהגויות הללו בכדי לקדם את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

כיצד גולשי אינטרנט משתמשים במכשירי הטלפון הניידים שלהם לעומת המחשב?

כרגע ישנם יותר מ -4.5 מיליארד גולשי אינטרנט ייחודיים ברחבי העולם, שרובם משתמשים גם בטלפונים סלולריים וגם במחשבים האישיים שלהם. מה ששונה ביניהם הוא העיתוי בו הם משתמשים בכל אחד מהמכשירים.

מחשבים אישיים הם כלי עבודה חשוב עבור רוב האנשים. לכן, אנשים נוטים להשתמש בהם בין 7 בבוקר ל- 7 בערב. אך אנשים יכולים להשתמש בנייד שלהם בכל עת ובכל מקום שנוח להם, וזו הסיבה לכך שאנשים משתמשים בנייד שלהם לאורך כל היום. אולם תנועת מובייל עולה באופן דרסטי בין השעות 18 בערב לחצות. לכן, אם אתם מכוונים קמפיין לסוג מסוים של גולשים, עליכם להתמקד בזמן הנכון ובשעות מסויימות כדי להשיג את תשומת ליבם של הקהל שלכם.

מאפייני תנועת מובייל – חשוב לצורך ניהול קמפיינים

הסמארט-פון או “הטלפון החכם” הוא אחד הגאדג’טים המגוונים ביותר העומדים לרשות הלקוחות שלכם שהם יכולים לקחת לכל מקום אליו הם הולכים. להלן כמה מהמאפיינים הבולטים של תנועת מובייל:

  • ניתן להתמקד בגולשי ניידים בהתאם לחיבור בו הם משתמשים ולספק שלהם.
  • אחוז קטן מאוד מהמשתמשים בניידים משתמש בחסימת מודעות כך שכל קמפיין שלכם יזכה בהצלחה רבה.
  • כיוון שאנשים תמיד נושאים את הניידים שלהם איתם, יש לכם חלון זמן רחב ונוח יותר להתמקד בהם.
  • ניהול קמפיינים בניידים גוזל עד 80% מנדל”ן המסך, אך המודעות מושכות תשומת לב רבה יותר המתורגמת לשיעור המרות גבוה יותר.
  • באופן כללי, לגולשי ניידים המשתמשים ב- wifi ולגולשי אינטרנט המשתמשים בנתונים ניידים יש סדרי עדיפויות נפרדים בכל הקשור לשימושיהם, לכן גם יחס ההמרה שונה.
  • לניידים יש מספר רב של מערכות הפעלה, ממשק משתמש וגודל מסך. לכן, עליכם לבצע אופטימיזציה ולהכין את המודעות שלכם בהתאם לכך.

כאשר התנועה הניידת מייצרת את הטוב ביותר

רוב המפרסמים שיש להם רעיונות מעולים ושממקדים תשומת לב גבוהה מגיעים לביצועים טובים בתנועה לנייד.

מאפייני תנועת דסקטופ

להלן כמה מאפיינים של תנועת דסקטופ:

  • תנועה בדסקטופ היא האפשרות הטובה ביותר שלכם אם אתם מכוונים לדמוגרפיה ותיקה יותר שמרגישה בטוח יותר לגלוש באינטרנט באמצעות מחשב.
  • אם אתם מציעים שירותים פיננסיים או שירותים אחרים הקשורים לעסקים, התעבורה למחשב מושלמת עבורכם.
  • מחשבים אישיים לרוב פועלים בחיבור מהיר יותר לאינטרנט ולכן מהירות האינטרנט אינה מהווה בעיה גדולה, בנוסף מפרסמים יכולים להשתמש בקבצים גדולים יותר לפרסום.
  • אם המודעות שלכם מובילות לדף נחיתה הדורש מהלקוחות שלכם להקליד המון מידע, אז שימוש במחשב הוא עדיף. מכיוון שבמחשב המקשים גדולים יותר ואנשים לא יתעצבנו לכתוב את כל המידע. לא כך הדבר כשמתמקדים בגולשים בנייד.

לסיכום

לתנועת מובייל ודסקטופ יש המון מאפיינים ייחודיים שהמפרסמים צריכים להבין לשם ניהול קמפיינים מצליחים. חיקרו את המאפיינים והנתונים הללו, ובררו איזו תנועה מתאימה יותר לעסק שלכם.