מוניטזציה לאתר: מתי הגיע הזמן לעשות מוניטזציה לאתר שלך?

בניית אתר מבוסס או פלטפורמת פרסום והגדלת התנועה האורגנית כרוכה בעבודה קשה. השקעתם הרבה מזמנכם כדי לבחור את הנישה המתאימה לאתר שלכם ולפתח את הקהל שלו. ועכשיו, אתם רוצים לייצר רווחים מהאתר שלכם ולהרוויח רווח נאה. אבל האם זה הזמן הנכון? האם אתם באמת צריכים להתחיל עם מונטיזציה לאתר ולייצר רווחים מהאתר שלכם ברגע זה וכיצד.

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שתתחילו לייצר רווחים מהאתר שלכם

לפני שנעמיק בפרטים, עליכם להבין כי הפעלת מודעות מונטיזציה ולהרוויח מכך רווח משמעותי הם שני דברים שונים מאוד. כבעלי אתר, אתם יכולים להחליט להציג מודעות באתר שלכם, אפילו אם יש לו רק 10 כניסות מדי יום. אבל מודעות אלה לא יניבו לכם כסף.

זיכרו, כשאנו אומרים מונטיזציה לאתר שלכם, התכוונו להרוויח ממנו הכנסה משמעותית מדי יום או חודש. והרווח בפועל שתרוויחו תלוי במספר גורמים כמו הנישה, סיווג התעבורה באינטרנט, והלאום של מבקרי האינטרנט שלכם.

לכן, לפני שמחליטים אם להתחיל לעשות מונטיצזיה לאתר או להתמקד בהגדלת טווח ההגעה האורגני של האתר שלכם, הנה כמה דברים שעליכם לקחת בחשבון:

  • מהי התנועה היומית באתר שלכם?
  • האם אתם ממשיכים להוסיף תוכן חדש לאתר שלכם?
  • האם האתר שלכם מושך בעיקר תנועה ניידת או מבקרים המשתמשים במחשבים?
  • כמו כן, האם יש לכם את המיקום הנכון והמידע הדמוגרפי של המבקרים שלכם?
  • כמה מבקרים ומנויים קבועים יש לכם?

מתי אתם צריכים להתחיל לעשות מונטיזציה לאתר שלכם?

על פי כלל האצבע הכללי, עליכם להתחיל לייצר רווחים מהאתר שלכם רק לאחר חציית 5,000 – 10,000 כניסות יומיות. מניסיוננו גילינו שבעלי אתרים מתחילים להרוויח רק לאחר שהגיעו ליעד הזה. יתר על כן, ההכנסות שלכם תלויות גם במיקום ובמכשיר שבו עושה שימוש קהל היעד שלכם

לדוגמה, אם גולשי האינטרנט שלכם הם ממדינות העולם הראשון כמו ארה”ב, אוסטרליה, בריטניה, או קנדה והם משתמשים במכשירים ניידים, הרי שתוכלו להרוויח סכום נאה.עם זאת, אם האתר שלכם אינו  מושך לפחות 5,000 מבקרים יומיים, כדאי יהיה להתרכז בהגדלת טווח ההגעה האורגני של האתר שלכם לעת עתה, ולהתמקד בקידום שלו. ברגע שתחצו את חותם המבקרים היומי, תוכלו להתחיל לייצר רווחים ולהרוויח כסף אמיתי.

מהן תבניות המודעות שנכון להתחיל איתן?

כבעלי אתר, יתכן שאתם יודעים על תבניות שונות של פרסומות שבהן תוכל להשתמש באתר האינטרנט שלכם. עם זאת, מה שרוב האנשים לא יודעים הוא שגודל הקהל שלכם משפיע על יעילות המודעות.

הנה הסבר לגבי פורמט המודעה המתאים לאתר שלכם בהתאם לתנועתו היומית.

אתרי אינטרנט עם פחות מ-10,000 כניסות יומיות

אם האתר שלכם עדיין צומח ויש לו פחות מ -10,000 תנועה יומית, מודעות בדחיפה יהיו כלי המונטיזציה הטוב ביותר. זאת בעקבות סקירה של מאות אתרים עם פחות מ- 10,000 גולשי אינטרנט מדי יום.

אתרים עם יותר מ- 10,000 כניסות יומיות

אם לאתר שלכם יש יותר מ-10,000 כניסות יומיות, השימוש בפרסום נייטיב לצד הודעות דחיפה יהיה הרעיון הטוב ביותר. בדרך כלל לפרסום נייטיב יש מידע חשוב הרלוונטי לנישה של האתר שלכם.

מסקנה: התחילו לייצר רווחים מהאתר שלכם היום

זה יכול להיות די קשה לייצר רווח מהאתר שלכם בצורה הנכונה ולמקסם את הרווח שלכם. אבל אם תפתחו קהל נאמן, תקבלו יותר מ -10,000 מבקרים יומיים ותשתמשו בפורמט הפרסומת הנכון, יהיה קל למדי להרוויח כסף מכובד מהאתר שלכם.