מוניטזציה לקמפיין: 5 טעויות מוניטזציה שעולות למשווקים הרבה כסף

האם יש לך אתר שיש בו מספר מכובד של תנועה יומית וכעת אתה רוצה לייצר רווחים מהתנועה שלך באמצעות פורמטים שונים של מודעות לצורך מונטיזציה? זה מעולה. אבל האם זה באמת קל כל כך לייצר רווחים מתעבורת האתר שלך?

ובכן, אם אתה חדש במונטיזציה מתעבורת האינטרנט, עליך יהיה להתמודד עם כמה בעיות ולעשות כמה טעויות שכל מפרסם עבר את בשלבי הניסוי והטעייה הללו, כשחכך בראשו לכשעלו המחשבות על השאלות הללו.

במאמר זה, אנו הולכים לדון בטעויות המונטיזציה הגדולות ביותר שגרמו למפרסמים חדשים להפסיד כסף במהלך קמפיינים כך שלא תיפול באותן מלכודות.

הסרת תגיות של מודעות מוקדם מדי

כשמדובר במונטיזציה של אתרי האינטרנט, מפרסמים רבים רוצים נואשות תוצאות מהירות. רבים מהם פשוט שמו תג מודעה אחד, המתינו לא יותר מ 30 דקות וציפו למספרים גבוהים. אבל לא כך זה עובד. בטח, אם יש לך אתר עם תנועה יומית מרובה, אומםנ זה לא אמור לקחת יותר מדי זמן עד שתוצאות מונטיזציה לקמפיין יופיעו, אך הם לא יופיעו בשום אופן תוך 20 דקות מרגע שהוספת תגי מודעות.

לכן, אם אתה מפרסם ומחפש לייצר רווחים מהאתר שלך, היה קצת סובלני. כי להבין איזה פורמט מודעות עובד באתר האינטרנט שלך, ומביא לך הכי הרבה כסף לוקח קצת זמן. לכן, בפעם הבאה שתוסיף תגי מודעות לאתר שלך, וודא שאתה מאפשר לו להישאר שם פרק זמן סביר לפני שתבצע שינויים.

שימוש בפורמטים רבים מדי של פרסומות בבת אחת וההשפעה שלה על מונטיזציה

זו אחת הטעויות הנפוצות שעושים מפרסמים חדשים רבים שבסופו של דבר עולים להם כסף בטווח הארוך. כדי להקל על תהליך מונטיזציה ולקבל רווח רב יותר, הם מציבים את כל הסוגים השונים של פורמטים של מודעות באתר שלהם בבת אחת. למרבה הצער, לא כך זה עובד. בנוסף, אם אתה הולך בדרך זו, אתה עושה נזק רב יותר לאתר שלך בטווח הרחוק.

אז מה עליך לעשות במקרה זה? ובכן, האסטרטגיה הטובה ביותר לבחון כל פורמט מודעה בזה אחר זה כדי לראות איזה עובד הכי טוב.

לאבד הזדמנויות למונטיזציה על ידי אי שימוש בחסימה נגד מודעות

אין שום דבר רע ללכת על מונטיזציה מתעבורת האתר שלך על ידי הצגת מודעות. עם זאת, בעלי אתרים רבים עדיין אינם משתמשים בתכונה של חסימת מודעות באתר שלהם. הסיבה העיקרית לכך היא החשש שגוגל תעניש את האתר שלהם אם הם ישתמשו בחסימה נגד מודעות. אבל זה לא נכון. חסימת המודעות אינה מפרה או מעוותת תנאים וחוקים של מנועי החיפוש והם מוסריים לחלוטין. לכן האתר שלך לא יעמוד בפני שום סיכון. לכן, אם אתה רואה את הרווח או ההופעות של המודעות באתר שלך צונחות, הגיע הזמן להפעיל את תכונת חסימת המודעות.

טעויות מונטיזציה: הבנה לא נכונה של הסטטיסטיקות

אמנם נכון שעלות ל – CPM חשובה מאוד ובהחלט כדאי לך לחפש להגדיל אותה, אך היא רק מראה לך את המגמה הנוכחית והיא יכולה להשתנות בכל עת. במקום זאת, מה שאתה צריך לשים לב אליו הוא התעבורה היומית של האתר, שיעור הניתור, והכי חשוב, כמה כסף אתה מרוויח בפועל. אז ראשית, בדוק מקרוב את הסטטיסטיקות של הרווח שלך ואז דאג להגדיל את העלות הממוצעת שלך ל- CPM. יתר על כן, עליכם להסתכל גם על העלות הזו לפי מדינה.