ניהול קמפיינים: 3 סיבות להפעיל קמפיינים דווקא בסופ"ש

אין זה סוד ניהול קמפיינים בזמן הנכון הוא חיוני בכדי להרוויח יותר הכנסות ולהפוך את המודעה למוצלחת. וכיוון שבדרך כלל אנשים לוקחים את חופשתם בסוף השבוע, מפרסמים רבים מפסיקים להציג מודעות במהלך תקופה זו. ואם אתה אחד מאותם מפרסמים, אתה מפספס הזדמנויות אדירות.

הסיבה לכך היא שעל פי הנתונים האחרונים שלנו, אם אתה מפעיל קמפיין במהלך סופי השבוע, אתה יכול להרוויח החזר השקעה רציני לפרסום שלך, ולהגיע ליותר לקוחות מאשר בימי חול.

אבל למה זה קורה? במאמר זה, אנו הולכים להסביר את שלושת הסיבות המובילות שבגללן כדאי לשקול לנהל קמפיין במהלך סוף השבוע. אז בואו נתחיל…

מדוע כדאי לכם לשקול להפעיל קמפיינים של מודעות במהלך סופי שבוע?

להלן הסיבות החשובות ביותר כדי לשקול ניהול קמפיינים במהלך סופי שבוע:

יותר תנועה

על פי הנתונים הסטטיסטיים של מודעות ברשתות השונות, מפרסמים שמריצים קמפיינים של מודעות במהלך סופי השבוע חווים עלייה ממוצעת של 10% בתנועה בתקופה זו. למרות שהמספר המדויק של עליית התנועה משתנה בהתאם לתעשיות שונות, רוב התעשיות יחוו עלייה זו במהלך תקופה זו. הסיבה לכך היא שבסופי השבוע אנשים נוטים להיות עם יותר זמן פנוי. הם נשארים במצב זה זמן רב יותר, והוא קרוב לוודאי הגורם לעלייה הפתאומית בתנועה. ואלו חדשות טובות עבור כל מפרסם.

פחות תחרות

העובדה היא שמפרסמים רבים משהים את מודעותיהם בסופי השבוע, מכיוון שגם הם מבלים את החופשה שלהם בזמן הזה. כתוצאה מכך, יש הרבה פחות תחרות כדי להשיג את תשומת הלב של הלקוחות בסופי שבוע. וזה, בתורו, מביא להפחתת עלות המודעות, והקליקים של הלקוחות, אם אתה מציג מודעות בסופי שבוע. יתר על כן, כמות תנועה גבוהה זו, ופחות תחרות יוצרים הזדמנות מושלמת לבדוק את המודעות החדשות שלך או לבצע שינויים במודעות הנוכחיות.

יותר מעורבות

אפילו העלייה הקלה במעורבות במודעות שלך (למשל, עלייה של 1%) יכולה להגדיל באופן דרסטי את ההחזר על ההשקעה הממוצעת שלך. ובכל זאת מעורבות היא הדבר שרוב המפרסמים נאבקים להשיג. אך מכיוון שלאנשים יש יותר זמן פנוי במהלך סופי השבוע, הם נוטים יותר מתמיד לעסוק במודעות שלך. לדברי משווקים מנוסים, אנשים ממש יפעילו אינטראקציה עם המודעות שלך, מכיוון שאין להם שום דבר אחר מעניין לעשות במהלך סוף השבוע. לכן, אם אתה רוצה קמפיין אשר ישיג ביצועים טובים מתמיד, אתה לא יכול להחמיץ את סופי השבוע.

המקבילים המושלמים לשם ניהול קמפיינים של מודעות בסוף השבוע

בעוד שרוב התעשיות ייהנו מהפעלת מסעות פרסום במהלך סופי שבוע, ישנם כמה תעשיות שיפסידו את מירב התועלות בשל ניהול קמפיינים במהלך סופי שבוע, אם הם מכוונים לקהלים הנכונים. חלק מאותם ענפים הם:

  • הכרויות
  • סרטים וסטרימינג
  • הימורים
  • מֵרוֹץ סוּסִים

החריגים שאתה צריך לזכור

בעוד שרוב האנשים אכן נוטים להיות חופשיים בסופ”ש, תעשיות מסוימות לא מרוויחות הרבה או בכלל מכל אותם ניהול קמפיינים במהלך סופי שבוע. חלק מאותם ענפים הם מתחום המניות, השירותים הפיננסיים ושוק המט”ח. לכן, אם אתה מציג מודעות לתעשיות אלה, עדיף שתמנע מפרסום של מודעות במהלך סופי שבוע.

כמו כן מומלץ לזכור שישנן אוכלוסיות שאינן רואות את הפרסום שלך בסוף השבוע מטעמים דתיים. עבור אותן אוכלוסיות וקהילות מומלץ לפרסם אם כן את המודעות שלך דווקא במוצאי שבת, אז הן יותר פנויות להתעכב עליהן, להגיב ולהיות מעורבות.