פרסום נייטיב: איך זה שאתם עדיין לא מכירים את פרסום הנייטיב?

האם אתה עדיין מציג מודעות תצוגה ובאנרים בלבד ולמרות הכל שיעור הקליקים של המודעות שלך נמוך למדי? אכן מודעות לתצוגה ובאנרים היו דרך נהדרת לקדם את המוצרים שלך, במיוחד לקהל החם עבורן. אבל, היעילות שלהן הולכת ופוחתת לאורך השנים האחרונות. זהו הרגע בו נכנס Native Advertising לתמונה. מדובר בפורמט מודעות מהפכני חדש המאומץ על ידי מרבית אתרי המדיה והפרסום, שרוב המפרסמים רואים עלייה גדולה בשיעור הקליקים כאשר הם משתמשים בסוג פרסום זה. למעשה, שיעור הקליקים של מודעות הנייטיב הוא כל כך טוב שהוא מביא לכ-20% מכלל ההכנסות מאתרי המדיה. אז, מהו פרסום נייטיב והאם עליכם כמפרסם להתחיל להשתמש בו גם? במאמר זה, אנו הולכים לברר מהו סוג פרסום זה ומדוע כדאי לכם להתחיל להשתמש בו גם. אז בואו נצלול פנימה…

מהו פרסום נייטיב?

בצורה הפשוטה ביותר, מודעות מותאמות הן סוג מיוחד של תוכן מקודם המוצג בפני קהל היעד שלך באופן שאינו מפריע. אם אתה מדמה נכון את הפרסומות המקוריות שלך, התוכן המקודם שלך ישתלב באופן מושלם עם התוכן שמסביב. כתוצאה מכך, זה ייראה פחות כמו קידום מכירות ויותר כמו תוכן בעל ערך נוסף שרלוונטי לאתר בו המודעות מוצגות.

כמה סוגים עיקריים של Native Advertising

למרות שכל פרסום נייטיב מקדם תוכן שהוא הרלוונטי לאתר הפרסומת, ישנם כמה סוגים שונים בתוכן. כאן, נדבר על שלושת סוגי המודעות מסוג זה שהן מובילות:

מודעות בעדכון

אלו הן הסוגים הנפוצים ביותר של Native Advertising שהקהל שלך או לקוחות היעד שלך רואים רוב הזמן. מדובר במודעות המופיעות כתוכן ממומן או מקודם באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין. בדרך כלל הם מופיעים בזמן שאתה גולל בגוגל. בנוסף, ישנם אתרי חדשות המשתמשים במודעות מסוג זה.

חיפוש פרסומות

בכל פעם שאתה מגולל משהו, אתה עשוי לראות את המודעות האלו שרלוונטיות לתוצאות החיפוש שלך בחלק העליון של המסכים. אלו מודעות החיפוש. מפרסמים בדרך כלל משלמים למנוע החיפוש כדי שהמודעה שלהם תופיע שם.

יישומונים מומלצים

זהו עוד סוג פופולרי של Native Advertising ואלו הם יישומים מומלצים. בסוג מעין זה של פרסום יהיה אפשר לראות תוכן מקודם רלוונטי בסוף המאמר, או בצד ימין של המאמר. החלק הטוב ביותר הוא שאנשים לא יופרעו בזמן הקריאה. ומכיוון שהם כבר עוסקים בנושא, סביר יותר להניח שהם ילחצו על המודעות שלכם.

מדוע כדאי לכם לשקול להשתמש בפרסום נייטיב

מודעות מסוג זה בדרך כלל טובות יותר ממודעות תצוגה, מודעת באנר או מרבית המודעות האחרות מכיוון שהאנשים הלוחצים על המודעות עוסקים בדרך כלל בנושא הרלוונטי למודעה. כלומר הן עוסקות כבר בחוויית המשתמש בפועל. ואלה חדשות נהדרות גם למפרסמים וגם לבעלי אתרים. למעשה, על פי סקר בנושא מודעות שונות, פרסום נייטיב נוטה לקבל שיעור קליקים גבוה למדי שיכול להיות עד 8 אחוזים. זה כמעט פי 308 ממודעות התצוגה הרגילות, שזה נתון פשוט מטורף! והמספרים לא משקרים. לכן, אם אינך מנסה פרסומת כזו, יתכן שאתה מחסיר הרבה הפניות, לקוחות והכנסות אפשריות.

בסופו של דבר: התחילו עם פרסום נייטיב עוד היום לסיכום די ברור שפרסום נייטיב הוא רווחיו למדי עבור המפרסמים וכי הוא מניב את שיעור הקליקים הגבוה ביותר בשל אופיו הבלתי מפריע. עם מיקום המודעה הנכון והקריאטיבי, למודעות אלה יש את הכוח להגדיל את ההחזר על ההשקעה שלך ולהביא הכנסות רבות יותר.