שיווק שותפים: איך להתחיל? המדריך המזורז למתחילים

כל שנה, ענף שיווק שותפים מניב הכנסות של מיליארדי דולרים. הסיבה לכך היא שהרבה חברות עובדות לצד משווקי השותפים כדי לקדם את המוצר שלהן. אנו נשתף אתכם בכמה מהעצות הטובות והקלות ביותר מהתעשייה שיאפשרו לכם לפרוץ לשוק בקלות, ונעזור לכם לבחור את ההצעות הטובות ביותר כמשווקי שותפים, כך שתוכלו להמשיך את הקריירה שלכם.

4 הדברים המובילים שעליכם לקחת בחשבון בכדי לקבל הצעה טובה יותר לשיווק שותפים

אם אתם רוצים להצליח כשותפים, עליכם ללמוד לזהות את ההצעות הטובות ביותר ועם איזו חברה או מותג כדאי לעבוד באמת. עליכם ללמוד לעשות זאת עוד לפני ששוקלים להיכנס לתחום שיווק שותפים בענף מסוים. להלן ארבעת הדברים המובילים שעליכם לקחת בחשבון לפני שתבחרו בהצעה כשותפים…

המרות קלות באמצעות שיווק שותפים

כשאתם מתחילים, עליכם לחפש הצעות שיש בהן מוצרים שקל יותר להמיר בהשוואה לאחרים. החוכמה היא שלא להגדיר את הרף גבוה מדי בהתחלה. אתם יכולים לנסות להתחיל עם הצעות לייצור לידים כשרק נכנסים לשוק ולתחום שיווק שותפים. הצעות אלה ממירות הרבה יותר בקלות מאחרות. ואז, ברגע שתרכשו קצת ניסיון ותחדדו את הכישורים שלכם, תוכלו לנסות הצעות גבוהות יותר שאולי קשה יותר להמיר אך יש להן תמורה גבוהה יותר.

מדינות עולם שלישי

כמי שהם חלק משיווק שותפים, עליך לקחת בחשבון עד לאיזה רובד מהמדינות אתם מעוניינים להתמקד. לרוב מחלקים את המדינות לשכבות שונות. מדינות שכבה 1 מורכבות ממדינות מפותחות כמו ארה”ב, בריטניה, קנדה, אוסטרליה, ישראל וכו’. מצד שני, מדינות מתפתחות כמו הודו, מקסיקו, פיליפינים ואחרות שייכות לשכבה 2 או שכבה 3.

כשותפים שיווקיים מתחילים, עליכם להתרכז במיקוד למדינות שכבה -3. כי לא רק שיעורי ההמרות שלהם הם די גבוהים, אלא שגם עלות הפעלת קמפיינים לשותפים נמוכה יותר.

תקשורת חלקה עם מנהל תיק הלקוחות

לכל משווקי השותפים המצטרפים ל- ForeMedia יש מנהל תיקי לקוחות ייעודי שיכול לעזור לכם להקים את הקמפיין הנכון ולהתמקד בקהל הנכון. וזו הסיבה שאתם בהחלט צריכים לחשוב על העצות שהם מספקים לכם ואז לנסות אותן בעצמכם, במיוחד אם אתם חדשים בתחום.

התחקו אחר המתחרים שלכם

אם אתם רק מתחילים, כדאי לראות מה המתחרים שלכם עושים וללמוד מהם. זו דרך נהדרת לכוון את עצמכם להצלחה. אתם יכולים להשתמש בכלי הריגול הקיימים בשוק כדי לראות מה המתחרים שלכם עושים נכון. אתם יכול לקבל השראה מהקמפיינים שלהם ולעצב את אותם סוגים של קמפיינים כדי לקבל תוצאות טובות יותר. אך זיכרו, אל תעתיקו את הקמפיין שלהם, זה ממש לא מומלץ.

מהן הנישות הקלות ביותר כדי להתחיל בשיווק שותפים

תחום ההכירויות: תעשיית ההיכרויות מושלמת עבור שיווק שותפים. מכיוון שאנשים חושקים באהבה וקשר, קל יחסית לגרום להם להירשם בתשלום. יתר על כן, התעבורה עבור היכרויות זולה יותר.

התקנות אפליקציות: להצעות אלה ישנן קטגוריות שונות אך משווקים מתחילים יכולים להתחיל בהצלחה מכיוון שהן רק מחייבות את הלקוח להתקין את האפליקציה.

הגרלות: אם אתה חדשים בעולם שיווק שותפים, הגרלות הן המקום המושלם עבורכם להתחיל. הן כוללות מוצרים רבים ושונים שנותנים את החופש לבחור את המוצר שניתן להמיר בהצלחה, וכל מה שנדרש להמרה הוא רישום פשוט.

בסופו של דבר: התחילו שיווק שותפים עוד היום: רוצים להתחיל עם שיווק שותפים ולמקסם את החזר ה- ROI של מסע הפרסום שלכם, צרו קשר עם ForeMedia עוד היום!